expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Muszę Wam się pożalić. Ktoś w szkole ukradł mi telefon, potem oddał go do sekretariatu. Odebarałam go, ale ukradziono mi kartę na której miałam ponad 800 zdjęć. Ale to nie temat posta. Wiem, że napewno wiecie, że są wyprzedaże, ale ostatnio weszłam do H&M na Nowym Świecie i upolowałam buty przecenione ze 129,90 na 40 zł. Dodam, że w innych sklepach H&M ich nie widziałam. Oczywiście nie tylko w H&M są wyprzedaże. Wczoraj przez kilka godzin chodziłam po sklepach i uważam, że na wyprzedażach można kupić bardzo dużo super ciuchów za niewielkie pieniądze np. bluzki, które kosztowały 60 zł teraz można kupić za 20zł. Zajrzyjcie do sklepów:) Przy okazji zaprezentuję Wam swoje inspiracje na najbliższy czas.




Takie miałam mieć końcóweczki, ale za krótki trzymałam rozjaśniacz na włosach i nie wyszło niestety...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz