expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Wielkanoc...



Chcieliście posta Wielkanocnego, więc proszę bardzo. Zdjęcia pochodzą z pierwszego i drugiego dnia Świąt. Dwa na dole są z niedzieli, są z mojego Instagramu, ponieważ tego dnia postanowiłam jednak spędzić czas z rodziną, a nie pstrykaniu fotek:) Reszta zdjęć jest już z Lanego Poniedziałku, który w tym roku był wybitnie mokry:( Pierwszy outfit to koszulka w kolorze łososiowym i spódnica- klasycznie, ale zawsze dobre, a drugi jest już bardziej świąteczny, elegancki. Założyłam koszulę i dużo bransoletek oraz krótki naszyjnik pod kołnierzyk, aby koszula męska nabrała kobiecości. Do tego również spódnica, mała torebka i gotowe!







blouse- H&M/ skirt- New Yorker/ shoes- Emu Stinger/
coat- Simple/cap- Parias (serum sklep)
Skirt- Wólczanka/ skirt- Reserved/ bracelets- New Look, 
Stradivarius, Accesorize/ Ring- Iam/necklace- New Look

5 komentarzy:

  1. bylas pijana jak ci robili to ostatnie foto? bo taki ryj czerowny

    OdpowiedzUsuń
  2. coś ostatnio mało postów...

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety mam bardzo malo czasu, poniewaz za 2 tygodnie mam egzaminy I strasznie duzo czasu poswiecam na nauke. Post bedzie najdalej jutro, moze nawet z filmikiem;) ale obiecuje ze po egzamimach bedzie mnostwo nowych I ciekawych rzeczy;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety mam bardzo malo czasu, poniewaz za 2 tygodnie mam egzaminy I strasznie duzo czasu poswiecam na nauke. Post bedzie najdalej jutro, moze nawet z filmikiem;) ale obiecuje ze po egzamimach bedzie mnostwo nowych I ciekawych rzeczy;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ej, miał być post.

    OdpowiedzUsuń