expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Old Town & we

Hej dzisiaj możecie zobaczyć zdjęcia, które wykonał Marcin na Starym Mieście w Warszawie. Na zdjęciach jest również Marcin:) Szczerze mówiąc jego umiejętności graficzne przerastają mnie. Co do outfitu to jest dość prosty- vansy, koszulka w biało- czarne paski, modne w tym sezonie, kurtka w zielonym, trochę wojskowym odcieniu. Zestaw idealny na spacer i na co dzień- wygodny, ładny i funkcjonalny. 













shoes- Vans/ trousers- New Look/ coat- New Yorker/ blouse- H&M/ 
ring- I am/ watch- Casio/ necklace- New Look

11 komentarzy:

  1. ale masz farta :o przystojny i uzdolniony kolega to rzadkosc :) gdzie robiliscie te zdjecia ? co do outfitu to bardzo fajny, stylowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietna stylowka, zajebisty kolega i przesliczne zdjecia ! CHCEMY WIECEJ !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie dobrane elementy ubioru :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo miło czytać, że Wam się podoba :) gdzie są robione zdjęcia trudno mi wytłumaczyć, ale to taki taras z widoczkiem na Wisłę, jak idzie za Pizza Hut to potem się skręca w lewo w taką uliczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. znaczy w prawo się skręca

    OdpowiedzUsuń
  6. sexowna modelka, sexowny fotograf, sexowne zdjęcia - SAM SEX ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pozytywny out-fit, podoba mi się :-) Kiedy następna sesja ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękujemy :) następna sesja jako sesja to hmm w weekend chyba, chociaż może w środę, muszę się dogadać z fotografem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, z tej strony Magda, serwis ModnaPolka.pl.

    Dziś wyskoczyło mi okienko z subskrybcją Twojego bloga, od razu byłam ciekawa co nowego dodałaś. Powiem szczerze - kompletnie mnie zamurowało!

    1) Out-Fit bardzo fajny, świetnie w nim wyglądasz. Jak na Twój wiek jest trafiony w sam raz. Jednakże, jeśli mogę coś zaproponować to jeżeli lubisz prezentować się w oliwkowej kurtce, to bardziej pasowałby do niej szal w kolorze beżu lub lekkiej szarości. Jednakże, pomijając ten fakt jest bardzoo dobrze :-)

    2) Zdjęcia to chyba priorytet Twych aktualnych wpisów. Są przewspaniałe. Chcąc nie chcąc, ale pokazałam je mojemu fotografowi z 5 letnim stażem. Popatrzył na nie ~ około 2 minut i zapytał, czy mam kontakt do fotografa z Twojego bloga. Niestety nie, ale pomijając ten fakt zdjęcia są bagatela! Kadry, naświetlenie, kontrast, jakość oraz sam pomysł wykonawczy - duży plus dla Ciebie jako modelki, a jeszcze większy dla fotografa za wspaniałą kreatywność! Ja od siebie dodam, że totalnie " zmiażdżyło " mnie zdjęcie nr. 2. Mo po prostu coś niesamowitego!

    3) Sceneria doskonale dobrana. Wybraliście świetne miejsce jak na Warszawską Starówkę. Te kraty w tle, murek, ściana i schody. Bardzo fajnie się prezentujesz na ich tle. Następnym razem ( podczas kolejnej sesji ) polecam także wybrać się na Stare Miasto, jednakże teraz próbować dodać więcej zdjęć z większej ilości różnorodnych lokacji :-)

    Reasumując - kawał świetnej, dobrze wykonanej roboty. Tak trzymaj, nie poddawaj się. Kto wie - może to Ty w najbliższym czasie będziesz na stronie głównej naszego portalu ? :-)
    _______________

    Gorące pozdrowienia dla Ciebie Olu oraz fotografa Marcina. // MAGDA, MODNAPOLKA.PL

    OdpowiedzUsuń
  11. Ludzie! Dlaczego nie lajkujecie strony Alexandry na fb?! Sami o to prosiliście. A teraz nikt nie polubi. Co jest?! Ja nie mam facebooka bo urodziny mam w grudniu. Ale jak tylko założę to stronę polajkuję.

    OdpowiedzUsuń