expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Black Style


Hej! Przepraszam za jakość dzisiejszych zdjęć, ale były robione w pośpiechu, co zresztą widać po delikatnym bałaganie, ale naprawdę sobie słabo radzę ponieważ mam nawał roboty: makieta, masa sprawdzianów. Przejdźmy do mojego outfitu. Dzisiaj postawiłam na czerń, spódnicę, którą już znacie zestawiłam ze swetrem, uważam że to połączenie wygląda ciekawie, ponieważ góra i dół są z innych materiałów. Do całości dodałam dla ożywienia czapkę New Ery- całość bez niej wyglądała strasznie smutno. Pozdrawiam! :)







shoes, sweater, bracelet- New Look/ tights- Gatta/ skirt- Reserved/
cap- New Era

5 komentarzy:

  1. kiedy nowy post?

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekamy na nowe posty ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam problem z internetem, ale post pojawi się najpóźniej rano. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet ciekawe stylizacje jednak mam nadzieję że się bardziej rozwiniesz :)

    OdpowiedzUsuń