expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Green love


Hej hej hej! Dzisiaj dodaję już przed ostatniego wakacyjnego posta.  Już po raz drugi możecie zobaczyć mnie na lotnisku w Bagiczu niedaleko Kołobrzegu. Miejsce bardzo ciekawe i inspirujące. Szczerze mówiąc, jednak trudno mi pożegnać się z wakacjami ze względu na wspaniałe wspomnienia tych wakacji. Poznałam mnóstwo wspaniałych ludzi, nie tylko na obozie, ale i podczas pobytu z Edytą na działce pod Kołobrzegiem. Pierwszy rok będąc na działce miałam sąsiadów za płotem i nie ukrywam, że w zasadzie się cieszę, chociaż już nie będzie można bezkarnie krzyczeć, śpiewać albo skakać po dachu :P No cóż zawsze są plusy i minusy… Tymczasem opowiem Wam krótko o moim outficie. Spódnice połączyłam z bandeau w groszki i moimi ukochanymi koturnami. Wybrałam zieloną spódnice aby nie było byt ciemno i kontrastujące z nią buty aby było ciekawie. Mam nadzieję, że Wam się podoba J Już niedługo zobaczycie moje szkolne i jesienne stylizacje, a już jutro ostatnia wakacyjna stylizacja. Do zobaczenia :* 



spódnica- Stradivarius
bandeau- New Look
koturny- H&M
okulary- Ray Ban Wayfarer
\













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz