expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Grecja

Przepraszam Was wszystkich, za takie długie opóźnienie i chwilową nieobecność, ale w Grecji nie miałam internetu, a poźniej miałam problemy techniczne, po czym wyjechałam z Warszawy, a w polowych warunkach w jakich się teraz znajduję internet działa strasznie rzadko i o późnych godzinach. Mam nadzieję, że moje stylizacje z Grecji Wam się spodobają. Moje outfity były swobodne i dość sportowe. Były wygodne i uniwersalne.


zdj. I
sweterek- New Look
szorty- New Yorker
torba- Cropp

sukienka- Zara
kolczyki- H&M

zdj. II
sukienka- Bershka
łańcuch- własność koleżanki
buty- New Look

T-shirt- New Look
spódnica- Stradivarius
czapka- własność Casanovy

zdj. III
koszula- H&M
szorty- H&M
buty- H&M
obroża- Topshop

sukienka- z szafy mamy

zdj. IV, V
bluzki- prezent z BUT-a
legginsy- Marks & Spencer
czapka- New Era
walizka- Puccini
le

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz