expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

20.07.2013 ~love is in the air~



Przedstawiam Wam, moją stylizację z dzisiejszego spaceru po Starym Mieście. Mam na sobie kurtkę, którą mogliście zobaczyć w poprzednim poście (tę którą kupiłam w Szwecji) połączoną z przezroczystą koszulą i długimi spodniami, które wywinęłam, ponieważ wyglądają ciekawiej, a ponad to uwielbiam nosić w ten sposób jeansy. Koszula jest przezroczysta, dlatego jak wcześniej wspomniałam założyłam kurtkę aby nie była zbyt plażowa i wyzywająca. Długie spodnie założyłam, ponieważ od pewnego czasu ciągle jest mi zimno:) Miałam na sobie również bransoletkę Lilou, którą dostałam od Marcina, zegarek i pierścionek z łańcuszkiem. Całość jest prosta, ale efektowna. Miłych wakacji! 











shoes- Vans/trousers-Stradivarius/shirt,jacket,ring,
ear rings-H&M/bracelet-Lilou/watch-Casio

10 komentarzy:

  1. co to za chłopak ???

    OdpowiedzUsuń
  2. czemu aż z 3 znakami zapytania?:) Marcin.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochana czy moze to potrzeba stylizacji ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Chłopaka nie nazwałabym częścią stylizacji, a już na pewno nie Marcina.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny kolega :3

    OdpowiedzUsuń
  6. ile ten chłopak ma lat bo z tyłu to niezłe ciacho

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięki, jest w moim wieku, czyli 16 :)ale jest zajęty :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gruba jak beczka

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale brzydka morda

    OdpowiedzUsuń